ABLOY-liikelahjojen verkkokauppa on avattu

/Abloy/Abloy.fi%20(OW2)/Partner%20Area/Tiedotteet/Markkinoinnin%20ja%20myynnin%20tiedotteet/Kuva_2.JPG

Kuluvan vuoden aikana Abloylle suunniteltu liikelahjamallisto on nyt tilattavissa uudesta verkkokaupastamme.

Verkkokaupasta löytyy pääasiassa ABLOY-brändättyjä tuotteita. Asusteita on saatavilla myös ABLOY-valtuutettu logolla varustettuina.  Malliston tuotteet on jaoteltu eri hintaryhmiin ja tuotteet on valittu edustamaan mahdollisimman hyvin ABLOY-brändiä, suomalaisuutta, nykyaikaa ja designia. Malliston tarkoitus on palvella Abloyn asiakkaita niin kotimaassa kuin vientimarkkinoilla.

Huomioitavaa verkkokaupan käytössä:

• Tilaukset tehdään suoraan verkkokaupan kautta ja tuotteet maksetaan luottokorttimaksuna tai verkkopankkiyhteydellä.
  • Liikelahjat varastoidaan Suomen Kolibrilla ja toimitus tapahtuu suoraan liikelahjavarastolta. Tilausvahvistukset lähettää Suomen Kolibri ja toimitukset lähetetään Postilla. Toimitusaika tuotteille on noin 2-3 päivää tilauksesta silloin, kun tilattuja tuotteita on varastossa riittävä määrä. Toimitusten rahtikustannukset maksaa Abloy.
  • Verkkokaupan käyttäjille toimii sama käyttäjätunnus ja salasana. Asiakkaan tiedot eivät tallennu verkkokauppaan, mutta välittyvät Suomen Kolibrille kun tilaus on lähetetty.

Kotimaan tunnukset
Käyttäjätunnus:             Abloyasiakas
Salasana:                      pvlyKfji$Z6Rh#CgcJ1ABwB*

Mallisto täydentyy syksyn aikana YALE-liikelahjoilla. Mikäli teillä on kysyttävää mallistoon tai verkkokauppaan liittyen, olkaa yhteydessä Abloyn markkinointiin: marketing@abloy.com.

Markkinointiterveisin

Abloy Oy